środa, 28 marca 2012

Odsiecz wiedeńska, 1683 r. - odsłona 11

                Pozostało mi jeszcze trochę figurek do pomalowania, ale postanowiłem pomału składać dioramę w całość. Przykleiłem już artylerzystów tureckich. Resztę figurek poustawiałem, aby zobaczyć jak to wszystko się prezentuje. Pozostają mi jeszcze do zrobienia chorągiew husarska, która między drzewami przygotowuje się do natarcia oraz trochę akcesoriów by urozmaicić pole walki. Poniżej kilkanaście zdjęć z pierwszej próby zaaranżowania bitwy.












o

4 komentarze:

  1. it will be another great work!! I love it: I think that your dio gives a good feeling of the violence of the battle.
    I'm impatient to see this work finished (with some closed pictures, naturally!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great dioramas! Love your style!

    OdpowiedzUsuń
  3. Excellent, awesome and so on! Can't wait to see it finished.

    Greetings
    Peter
    http://peterscave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń